Szolgáltatások
Felhasználók támogatása (helpdesk, ticketing) - helyszínen és távolról
Professzionális felhasználói támogatás
Helpdesk szolgáltatások
Ügyfélszolgálati csapatunk felkészült és tapasztalt szakemberekből áll, akik készséggel állnak rendelkezésre. Helpdesk szolgáltatásaink közé tartozik a felhasználói kérdések és problémák fogadása, kezelése és megoldása. Modern, felhasználóbarát rendszereink lehetővé teszik, hogy a felhasználók könnyedén bejelenthessék problémáikat, és nyomon követhessék azok státuszát.
Ticketing rendszer
A hatékony probléma- és feladatkezelés érdekében fejlett ticketing rendszert alkalmazunk, amely lehetővé teszi a bejelentések kategorizálását, priorizálását és nyomon követését. Az automatizált rendszerek segítségével biztosítjuk, hogy minden bejelentés gyorsan és megfelelően legyen kezelve, és az ügyfelek folyamatosan informáltak legyenek a megoldás előrehaladásáról.
Helyszíni támogatás
Távoli támogatás
A modern technológiák lehetővé teszik, hogy számos problémát távolról is megoldjunk, ezzel időt és költséget megtakarítva ügyfeleink számára. Távoli hozzáférési megoldásaink révén technikusaink gyorsan és biztonságosan csatlakozhatnak a felhasználók eszközeihez, diagnosztizálhatják és orvosolhatják a problémákat anélkül, hogy fizikailag jelen lennének.
Rugalmas szolgáltatási modellek
Elkötelezettség és minőség
Az Intracomp Kft. elkötelezett amellett, hogy ügyfelei számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsa. Szakembereink folyamatos képzése és fejlesztése biztosítja, hogy mindig naprakész tudással rendelkezzenek és a legújabb technológiai megoldásokat alkalmazzák. Célunk, hogy ügyfeleink informatikai rendszerei zavartalanul működjenek, és felhasználóik elégedettek legyenek.